Naaatt

Haha alltså förlåt för alla dessa listor men jag har verkligen haft sjuukt tråkigt ikväll! =P

- Målade mina naglar i en hääärlig röd glitterfärg med =) , lite jul sådär =P



Namn: Susan
Smeknamn: Suss, Susscutiie, Sunnizz, monstret, tjockis & så vidare haha
Längd: Cirkus 162 cm
Skostorlek: 37-39, beror på vilka skor jag har..
Hårfärg: Typ.. Ljusare över & mörkare under, dock inte med såå stora "fjortis-kontraster"..

Är du kär i någon? Jaa =)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Neej, men det hade varit gött & ha hus typ i USA och sånt =)
Tänker du på självmord? Nope..
Tycker andra att du är attraktiv? Oh yes of course ;)
Dricker du? Yees.. Dock inte sååå ofta faktiskt =)
Vilket shampoo använder du? Herbal Essences =)
Vilken parfym använder du? Paris Hilton ♥ 
Vad är du rädd för? Gå hem själv i mörker & spindlar =(
Gillar du att tvätta? Haha jaa, jag har precis lärt mig =D

Senaste...

Film du hyrde? Kommer inte ihåg, hyr nästan aldrig film..
Film du laddade ner? Shiit det var riktigt längesedan! Min data är cp så jag kan inte ladda ner =(
Låten du lyssnade på? Det måste ha varit Britney Spears eller Tredje Linjen.. Lyssnar ALLTID på dom! =P
Låten du hade på hjärnan? Samma svar här, hihi
Låten du laddade ner? Som sagt.. Kan inte ladda ner =(
Personen du ringde? Älskling =)
Tv program du tittade på? Det var någon film på 3an förut..
Personen du tänkte på? Stefan <3 för han smsa förut =)

För eller emot...

Sex: Fööör haha =D
One night stand: För tror jag..
Självmord: Emot!
Rökning: Beror på, olika från person till person.. 
Snus: Uuusch, emot!
Droger: Emot!
Köra onykter: Emot!

Har du nånsin...

Gråtit över en kille? Jaa, alltför många gånger tyvärr =(
Ljugit för någon? Mmh, mitt liv bestod typ av lögner några år sen haha
Varit i slagsmål? Naah, inga allvarliga iaf..
Blivit arresterad? Neej..

Antal...

Gånger ditt hjärta brustit: Many, many times =(
Hjärtan brustit på grund av dej: Mjoo, ett par har man nog knäckt..
Personer från grundskolan du har kontakt med: Inte många alls.. Under fem kanske?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång, GP på The Wave =D
Ärr du har på kroppen: Ett tror jag..

Senaste...

Bok du läste: Nicole Richie - The truth about diamonds & Carolina Gynning - Ego girl =)
Personen du fick mail av: Ingen person snarare ett företag - affiliate
Personen du fick brev av: Tele2 eller något haha
Personen du fick sms av: Stefan <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lääängesedan =P Bor ju inte med alla så därför 
Du köpte: Ett halsband =)

Vad har du gjort idag? Varit hemma & tagit det lugnt =)

Var det kul? Neej inte speciellt men jag behövde en dags vila..

Hur tidigt stiger du upp? Beror på vad det är för dag ju..

Gillar du att slåss? Neej..

Vad ska du göra ikväll? Äta MASSA goood julmat  =D

Är du seriös? Just nu, jaa =)

Var har du ont? Mitt ben, satt lite konstigt nyss =P

Använder du hårspray? Sällan, har det mest när jag har lockar =)

Kan du stå på händer? Neej..

Favorit serie? Desperate Housewives, Simpsons, The Hills & Simple Life <3

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark om jag måste välja!

Dj Tiesto eller Lars Winnerbäck? Dj Tiesto..

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Jaa.. Fast inte ensamt då..

Är du glad nu? Mjoo det är jag väl..

Var du glad igår? Joodå, kanske inte sååå mycket på förmiddagen men sen iaf..

Känner du nån som jobbar på sjukhus?Haha neej, fan vilka skumma frågor =P

Stockholm är: Helt okej som stad men folket däremot =/

Göteborg är: BÄÄÄÄST <3

Kan du sjunga? HAHA NEJ! =P

Mer värt än guld? Familj & vänner..

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Ett land jag helst vill besöka: USA, Thailand and so on ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0