Ny mobil =)

Var i stan idag & skulle köpa julklappar med mammut men det blev faktiskt inga.. Fast det är lungt, vi bor ju mitt i stan ändå så vi ska dra & kolla mer imorgon! Jag fick iaf min julklapp cirkus två veckor tidigare, hihi.. En Sony Ericsson S500i =) Vet att jag sa att jag skulle ha en annan men när jag väl såg båda mobilerna bredvid varandra så var denna mycket snyggare, och jag går jäääkligt mycket på design när det gäller mobiler! =P Jag är sjukt nöjd iaf och den verkar vara riktigt bra, ska köpa 1 eller 2 gb minne också =)

image74

Förresten så finns det ÄNTLIGEN bra filmer på tv! Igår var det Legally Blonde <3 och idag är det Pirates of something =P Haha.. Liiite seg film ändå men rätt gött att den är bra iaf =)

Skulle förresten tipsa om en tävling där man kan vinna en bloggdesign =) Gå in på : http://browneyed89.blogg.se/

Puss!


Chickity
2007-12-16 @ 00:45:15

Neje, den andra var ju mycket snyggare ;D

Suss
2007-12-16 @ 00:47:24

Svar: Haha neej inte när man ser dom live ;)

eye of stone
2007-12-16 @ 18:54:38

Hejsan! Du ville ha lösenordet till min lösenordsskyddade blogg. Jag har fattat ett annat beslut. Läs om det här: http://eyeofstone.blogg.se/1197827319_min_beslut__mitt_nya_.html
Skicka gärna en kommentar. TACK FÖR ATT DU ÄR EN AV MINA TROGNA LÄSARE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0