Prov & tandis =/

Jaha. Så imorgon är det helg. Fick faktiskt en chock när jag tänke på att det var Torsdag idag. Har gått rätt fort ändå men samtidigt inte. Haha, aja sömnen & allt sånt där har iaf inte varit den bästa denna veckan.. Har faktiskt prov imorgon, eller ja, omprov då. På nyhetsjournalistik, hade lite frågor att komplettera nämligen. Så nu har jag pluggat, eller inte =) Jag skrev ner alla svaren i mobilen istället och läser igenom det imorgon på tåget & så. Eftersom det är omprov kommer jag få sitta själv någonstans i något rum och då kan man ju fuska lite hehe. Har alldeles för mycket saker på hjärnan för att kunna komma ihåg massa text =P

Var hos tandläkaren idag också. Tog bort ena delen av min tandställning. Alltså, att det redan har gått nio månader. Det är faktiskt sjukt.. Gjorde iaf jätteont när hon var tvungen att dra ut den. Usch.. Jag hade liksom såna grejer på sidan. Alltså jag kan inte förklara men hon tog typ en stor tång iaf och bara drog ut allt. Kändes som om allt skulle åka ner i halsen på mig, sjukt läskigt =/ Så nu har jag räls på framtänderna och typ små gummiringar längst bak som inte syns, dom ska ju bara sitta där en vecka tills jag får räls på alla tänderna. Fan vad gött ändå eller. Med tanke på att mina tänder faktiskt såg ganska bra ut så känns det som att dom kommer ta bort rälsen till sommaren! =) *peppar, peppar, ta i trä*

Nej men nu ska jag softa lite =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0