There's a lot going on in my mind now

Nu vet jag saker som jag inte visste innan. Kunde dock tänka mig det men det kändes ändå så overkligt på något sätt. Fick ju höra sanningen tillslut och det känns ju iaf bra. Trodde att det skulle kunna påverka saker och ting till det negativa men det gjorde nog allt mer positivt bara. Nu inser man iaf vilka som betyder mest och vem som är ens riktiga vänner ♥




The Wave ; fucking jävla underbaraste på hela året!


1-3 december 2007 - bästa helgen på lääänge <3

- nej nu orkar jag inte skriva mer. det finns mycket jag måste tänka igenom. ska till skolan imorgon och vara där hela dagen, snyft. jag klarar inte det mer. vet ju vad man kan få istället för skolan haha


förresten, emma : ras-musen har loooovat att han ska komma och hälsa på aboo haha =D

Puss!

image68

lovingnurse
2007-12-03 @ 23:12:18

Hej! hoppas du får en bra natt!

vesna
2007-12-03 @ 23:18:21

hot pic .. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0