Tigerkaka <3

Så sjukt gott.. Jag och mammut bakade förut och nu är den klar! Jag har typ aldrig ätit tigerkaka innan men alltså shiiit vad go den var eller =D

Har inte bloggat på hundra år igen. Jag har typ inte haft tid.. Fast egentligen så gör jag inget speciellt menmen, det blir väl så ändå..

Var iaf på Wave igår med mina babes! Fan vad ball vi hade, det var ju så längesedan.. Wave igår var verkligen det bästa på hela året, helt seriöst! =D Jag dansade & dansade, och kunde mycket väl fortsätta hela natten lång. Så när jag kom hem typ vid 3 så ville jag absolut inte gå och lägga mig. Dumme Stefan som "missade" tåget  =( Haha.. Blev förresten intervjuad av Göteborgs-Posten haha =D .. Och så hann jag bara ta två stycken skitdåliga kort så jag tror knappast jag lägger upp dom här, hoppas att vimmelbilderna blev bra iaf =) Jag måste ju få visa min partyoutfit, sjukt fint =) Det var liksom lack-leggins, topp/mini klänning från Gina, lockat hår, fransk manikyr, sjukt långa ögonfransar och hela köret =) Loved my look <3 =)

Menmen, idag är det för övrigt 8-månadersdag and I still love you baby! ♥

Puss!


image67


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0