Tråååååk =(

Allvarligt. Jag har såååå grymt tråkigt! Började till och med spela Sim City 4, fast jag sög. Gick back hela tiden i budgeten, har fan glömt av hur man spelar det spelet haha

Jag vill faktiskt ha skola så det finns något att göra på dagarna, men jag vill slippa alla måsten. Eller så vill jag ha ett nästan fullspäckat lov med vänner, partiies, mys, mat & shopping ♥

; Mat kommer det faktiskt finnas gott om, jag är ju polack & det är jul ;) Tyvärr kommer festerna & shoppingen inte precis gå i uppfyllelse eftersom jag är inte 18 och dessutom så kommer jag vara luspank =(

- Nej nu ska jag gå ut & gå med Analex =) <3 Jag orkar egentligen inte men vad gör man inte för att slippa vara så jävla rastlös? Sen hoppar jag nog in i duschen, yttligare ett lönlöst försök, kommer liksom ta cirkus 10 minuter av mitt liv haha..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0