1/4 ; 1/5 ; 1/6 ; 1/7 - together forever <3

festen var LÄTT bäst! ;) först var vi på förfest hos jesper och det var rätt chill =) sen så blev jag och emma hämtade av coffe och carro.. haha det var då det blev ballt på riktigt! i bilen så frågade coffe mig om jag ville ha en snus.. haha fråga mig inte vrf jag tog en =P iaf så gjorde den + moet champagnen att jag inte kunde gå alls. kunde inte ens ta ett steg så coffe var tvungen att bära mig.. det är en liten skogsstig till hans hus med så aah, där kunde jag verkligen inte gå av mig själv i klackar haha iaf så skulle jag precis gå in och hälsa när jag typ spydde. som tur var så var jag precis utanför! och sen ba: nej fan nu måste jag in.. och då kom den andra spyan, fyfan vad det brände =/ gaah.. jaja men sen så tvättade jag av mig och sånt och började dricka ännu mer.. haha herregud. sen så kan ni ju tänka er hur resten blev. fett mkt sprit och skitbra musik.. suss & emma ; danseliten ;) hahaha

och idag så var det en familj här och kollade på vårat hus och dom är intresserade =) så det blir antagligen flytt till hösten =)

förresten så är det första juli idag och det betyder ju att jag och min älskling har varit tsm i 3 månader =) allt känns verkligen jättebra med honom så man hoppas ju på många mer!! ;) tycker om dig tjockiis =P <3

dessutom så ska man träffa pernilla i veckan.. kmr bli kul =) har ju inte sett henne på hur länge som helst =( och så måste jag ju vara med emma innan hon drar till spanien på fotbollscup.. vi får väl kanske dra till ngn mer fest, haha =D

puss!

i'm so in love with you <3

image24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0