efter regn kommer solsken! =D

japp tydligen även över en månads regn typ =P i början på nästa vecka kmr solen till götaland iaf =) GÖTT! =D

jaja men iaf så var jag med pernilla igår =) det var riktigt kul att få träffa henne igen =) vi har fortfarande samma humor och allt så jag tyckte iaf att det klickade ganska bra =) först gick vi i stan, köpte grejer till hennes kille och fikade.. sen så stack vi hem till henne och satt typ framför datan =) pratade ganska mkt om alla möjliga saker också. det var gött! måste göras om snart! <3 =)

iaf så ska jag inte göra ngt speciellt idag. egentligen så hade jag ju fått vara med min baby om typ några timmar men han ska komma imorgon ist =( så jävla bull! aja men iaf så blir det väl en softardag. det är väl också skönt.. fast tråkigt ifs =/ men jag överlever. det är inte så lång tid kvar tills imorgon iaf =)

puss!

image6

Linda
2007-07-06 @ 21:45:57

nä jag tror inte att de är samma...de ser inte ut så på bilderna i af...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0