Godmorgon!


Haha elr det är ju inte precis morgon.. Fast usch vad jag önskade att det var det ändå. För nu sitter jag här, helt fixad och ska snart dra till stan för att åka hem till brorsan! Okej, det blir väl skoj så men jag orkar inte sitta där heller typ.. Dessutom så är jag ganska trött och jag har egentligen ingen lust att trängas med massa annat folk på tåget och inne i stan och absolut inte på spårvagnen. Men nu har vi ju redan bestämt att jag och mamma skulle hem till han och hans tjej idag så nu får det väl bli så ändå.. Hoppas bara inte att några som ska till Gothia imorgon redan har kommit. För då blir det ännu mera trängsel. Och det orkar jag inte idag, verkligen inte! Mamma ska ju kanske köpa sina skor med och usch fy. Klart jag gillar att gå i affärer men jag är ganska trött på det nu ändå. Stan känns ju så jävla uttjatad =/ Lite synd ändå. Jaja men nu ska vi väl dra om typ 15 min så det blir tåget efter 14. Tacka gud för att det finns mp3 iaf! =P och nej, haha jag är inte troende! =P

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0