Gothia ikv! =D KOOOOOOOOM! =P


Jahopp.. Så var det återigen mulet och blåsigt =( Riktigt konstigt väder det här. Aja, kunde i vilket fall som helst inte blogga igår för brorsan och hans tjej kom vid halv 10 typ och väckte mig =P Sen så stack Moi (brorsans tjej) och jobbade vid 11 och efter det så drog alla till affären och sen käkade vi pizza och drog till stranden. Rätt gött ifs =)

Och ikv så ska jag och Emma gå på gothia ;) Blir säkert ball, hihi.. Har ifs ingen aning ALLS om vad jag ska ha på mig :| Men det löser sig.. Och så är det inte alls lång tid kvar nu till Polen <3 =) Det är riktigt gött för dels vill jag ju verkligen åka dit men jag vill ju samtidigt att det ska vara över just för att jag ska kunna få träffa älsklingen =D

Menmen.. Nu ska jag iaf duscha! Bloggar väl mer imorgon lite om hur det blev nu ikv och så =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0