heey silly bitch ;)

har inte gjort ett skit ida.. bara suttit framför datorn och kollat på sp =) längtar sååå mkt tills det nya avsnittet läggs upp så tills dess får jag väl kolla på gamla avsnitt elr hitta på andra roliga saker.. vaknade vid 12 idag av regnet.. gosh, man vill ju bara sova hela dagen när det öser ner så som det gjorde förut. allvarligt, det var värsta skyfallet typ - skojar INTE! =P till och med alexx vill nana längre. han pallar liksom inte ens gå ut haha =P

jaja älsklingen ska iaf på match kl 8.. jag vill också gå!! hbk - elfsborg tror jag det var =P fan vad kul. dom har tydligen sol och asvarmt. jag ska fan flytta till hstad!! bara så du vet älskling ;) haha

och för varje dag som går längtar jag bara ännu mera till polen! =) kmr bli skoj.. ifs är det bara en vecka men ändå! =) är ju där med mona så hur ball kmr inte det bli? vi har alltid velat åka dit tsm och äntligen händer det! =D love you bitch ;) <3

menmen.. dags att kolla bilddagboken ( http://www.bilddagboken.se/susscutiie ) och sen så får det väl bli mera sp =)

puss!

silly & billy =P <3

image26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0