hemma igen =(

fy.. alltid samma hemska tomma känsla när man kommer hem från älsklingen =( vi har ju varit sjuukt länge med varandra! från lördag till torsdag! och alla dagar med honom var sjukt underbara! saknar dig! =( <3

och nu är det inte alls lång tid kvar tills gothia. jag tror det är 15-21 typ.. det är inte heller så lång tid kvar till polen! och jag är inte alls säker på ifall jag kmr få träffa älsklingen innan jag åker. hoppas verkligen det går! ska försöka tjata på mam så jag kan få åka till honom på typ måndag elr ngt och sen så komma hem på kanske torsdag tsm med fridah om det nu går! hon skulle ju till gbg då kanske så man får väl hoppas att jag kan åka upp med henne! måste fixa det fan.. och sen så drar vi väl på gothia! men då får det bli tsm med emma för jag kmr inte ha enskild tid för båda två ifall jag ska träffa älsklingen! gosh. sen så måste man packa och sen så drar man till uddevalla på söndagen antagligen för att åka på söndag natt till karlskrona och vidare till polen! =) känns verkligen som att allting händer just nu och att allt går sjuukt fort! lite gött på ett sätt ändå..

hittade en sida där man kan se alla avsnitt från alla säsonger hittills med tsp! gööööött!! =D är just nu på säsong 4 eftersom jag redan har sett alla säsongerna föruom den! och så ikv kl 7 blir det pussycat dolls repris! jag vet att asia har vunnit.. visste det 2-3 veckor innan finalen ens var men haha ändå, man vill ju se alla sista uppträdanden och sånt! =)

förresten så verkar det som att älskling flyttar till sitt egna place redan nu i augusti ungefär! ;) oh yes! jag kmr typ bo där haha.. han har ju redan sagt att han vill ha hjälp med inredning och flyttning och allt sånt! självklart att jag hjälper honom! =) ska bli skoj! <3

jaja nu drar jag, ska käka chips elr ngt och slagga framför tvn =P

puss!

image8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0