HJÄLP ? =/


Var ju på Gothia igår kväll! Var rätt kul faktiskt =) Fast musiken var väl inte alltid den bästa =/ Men det gick ju ändå =) Träffade och såg många man typ kände igen och så.. Haha, Pooja var också där. Han var heelt galen. Ifs så vet jag nog vrf men ändå haha =D Kan/orkar nog inte gå ikv igen.. Ska ju antingen gå imorgon elr på Fredag med Fridah =) Sen så kmr vi väl hänga med Stefan och Ras-mus resten av tiden haha =P

Just det.. Min systers kille (som jag aldrig har träffat!!) och hans 3 kompisar kmr hit när som helst nu =/ Hjälp? =P Mamma är inte hemma och jag hoppas verkligen att hon hinner hem innan dom kmr! Har ingen aning om vad jag ska säga elr ngt.. Skitpinsamt! =/ Iaf så ska dom vidare till Oslo så dom fick typ komma hit och sova ut här och äta och sånt.. Ganska snällt av oss tkr jag iaf haha =P

Men fy.. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu elr.. Har sjuuukt tråkigt. Kan ifs kolla på tsl men jag pallar inte det ändå.. Säsong 4 är fan en kass säsong för då filmar dom ju inte tsm =( Suuuuuuger fett mkt!

Puss!

ball bild och sjukt ballt avsnitt haha =D tsl ; s01

image28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0