LACK SOM FAN!! =/


Seriöst.. Gaaaaah! Jag är sjuukt sur för typ ALLT nu! Jag har SKITTRÅKIGT så jag typ dör. Fridah kom inte idag så hon kommer väl imorgon.. På Söndag bär det av till Uddevalla med Mona för att sova över där och sen så åka till Polen på Måndag =) Det är ifs roligt men FAN VAD JAG LÄNGTAR!!! Plus att jag är typ skitorolig för hur vi ska ta oss till min syrra som kommer vara några timmar bort, typ 5? =/ Tåg vågar jag faaan inte åka själv för alla vet väl hur tågen är i Polen!? =/ Buss är ju inte precis bättre.. Dom har skitfarliga vägar och alla kör som idioter. Fast sen så är ju bussen säkrare, och det känns ju då som att man vill välja att åka buss! Ska faktiskt ta och kolla upp ifall jag kan hitta den polska bussidan på internet och kolla ifall det ens går bussar därifrån! Och sen så vill jag ju träffa älsklingen. Är så jävla mongo när jag inte är med honom! Och dessutom så bråkar vi lite mer när vi inte ses! =( Men jag tkr om dig sjukt mkt ändå! Oavsett hur mkt vi än bråkar så kmr mina känslor inte förändras! <3 =)

Nu är det iaf Simpsons som gäller =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0