MIN LÅNGA JÄVLA DAG! =P


Först på morgonen var jag helt närkärad i älsklingen för han ringde mig och så pratade vi typ nästan 2 timmar kanske och allt var bara så gulligull! =) Men så fort jag hade lagt på och mamma kom ner så började vi typ bråka över ingenting egentligen. Sen så blev det liiite bättre.. Förutom vid frukosten. Vi hade värsta cpstora bråket typ. Jag grät som bara den och sen så när jag ringde till älskling för att få lite tröst så började det bra men sen så sa jag ngt och då blev han sur och började typ höja rösten. Då mådde jag ännu sämre och ville bara dö. Det sög ju enormt. Sen så gick jag iaf hemifrån typ halv 2 för att en mäklare skulle komma hit vid 2 och vi orkade inte att Alex skulle vara här så jag tog med honom och gick ner till apoteket. Gick väääärsta omvägen och sen så en liiiten omväg hem igen så jag var hemma vid 3 typ och då hade mäklaren stuckit. Och typ vid 4 så körde min brorsa in mig till stan för jag skulle träffa Mona <3 och hennes mamma för att få f-kort och så ville min brorsa prata med Monas mamma om Polen typ. Det gick ju iaf bra. Och ist för att åka hem efter det så stack jag hem till brorsan och så åkte vi och hämtade pizza. Sen så åkte jag hem efter 7 och sen dess har jag bara degat. Kaaaaanske drar till Ras-mus sen så jag kan få träffa Fridah <3 (jag trodde att hon skulle komma till mig men hon hade med sig 2 kompisar så dom sover där ist =/..) och sen så är ju Stefan där med. Men jag får se. Klockan är ju fan 11 nu och jag tror inte ens att dom kommer åka hem förens typ 12. Om inte till och med senare..? =( Iaf så träffar jag kanske dom imorgon på kvällen ist OM dom nu vill gå på sista Gothia discot. Vilket jag inte vet..? =/

Mitt humör har typ iaf ändrat sig hela tiden idag. SKITJOBBIGT! =/ Men jag blev iaf vääääldigt glad förut när min lilla tönt (förlåt! =P) skulle trösta mig! För jag grät typ asmkt och sa att jag ville vara med honom, ingen annan! Så sa han att: nämen lilla gumman, du har bara 2 år kvar i skolan och sen så kmr vi ju bo ihop! Och då sa jag typ: naaw, fast jag vill bo ihop med dig NU! Och då sa han att han också ville det nu! Då blev man ju typ såhär: =D =D =D =D =D hahahaha

Nej men nu ska jag iaf upp och typ kolla tv elr ngt sånt spännande (inte) och sen så kanske nana elr dra till Ras-musen =)

Puss!

Bara för att jag och Mona kmr shoppa sönder in this beautiful city!! =D

image11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0