skiiit också! =(

jag orkar inte mera.. jag HATAR när det blir tjafs. fan också.. mår så jävla dåligt igen.. fattar inte vrf hur det kan bli så. jag är seriöst helt trött på mina depp-perioder =/ jag vill bara vara med min älskling så allt kan bli bra igen. okej ifs så är det 4 dagar kvar tills vi ses men ändå. 4 oerhört jobbiga ensamma dagar =( jag står fan inte ut!! saknar dig så jävla mkt ='(

ska till polen med mona den 22 förresten =) kmr bli ball.. ifs så krockar det med några saker men jag är iaf hemma under gothia och det är ju bra ;) kmr säkert bli mkt shopping och sånt, ska ju träffa min syster med =) fast jag kmr ändå sakna ihjäl mig =( aja ska iaf köpa comviq amigos så lite kmr jag ju kunna ringa för =)

menmen.. nu blir det nog sp elr ngt. jag orkar inte gå och lägga mig än.. då kmr jag ju bara börja tänka på allt igen =/

puss!

förresten älskling.. förlåt för förut! du är den ända jag tkr om och vill vara med och det vet du! <3

image25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0