SOOOL =D


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Äntligen har man fått sol! =D Ifs så var det halvmulet idag men nu på kvällen så är det konstant sol.. Det blåser fortf. rätt kyligt men vafan. Gött ändå ju! =D Ska typ sola lite imorgon ifall det är mkt sol på dagen med! =)

Iaf så har jag inte gjort ett skit idag, jag har bara spelat xbox.. Japp, tro det elr ej men jag gör faktiskt det ibland när jag har tråkigt haha =P. Dagen och kvällen igår på stan och hos brorsan var iaf faktiskt rätt najs ändå! Såg en ASFIN trenchcoat på **** , vill inte att ni ska köpa den så säger inte vilken affär haha ;) Iaf så var den helt vit och knapparna var i guld och sånt, lite sådär smålyxig variant =) Priset var också smålyxigt haha men iaf så köpte jag den inte för att jag kunde inte riktigt bestämma mig ifall den var för lång elr inte så jag tänkte att jag ska spana vidare i Polen med för mamma sa att det typ var lungt. Det fanns ganska många kvar i affären och sen så sa hon att den hade hängt där ett tag. GÖTT! =D hihi ;)

Nu ska jag nog fortsätta med mitt nördande och vänta på att älskliingen ringer =)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0