sugar, i got him ;)

wiewie im in looove igen =) i pcd of course ;) ska ju titta på det kl 22 med och nu sitter jag och lyssnar på dom.. synd bara att dom tydligen inte är lika bra live.. illa =/ men aja.. stackars chelsea (hejar mest på henne), hon kmr få det sjukt jobbigt ikv för som sagt. hon är ingen dansare men herrejävlar vilken röst hon har.. i wanna be here! lätt!! <3

förresten så är jag sååååååå pissed på top chef! dave åkte ut bara för att han glömde laga en rätt av tre FAST att han vann en deltävling och att alla gillade hans mat mest 2 ggr av 3.. gosh! alla klagade på tiffani, typ att hon saltar för mkt och sånt. men ÄNDÅ så åker dave ut.. fuck them! dom vet inte vad dom gör känns det som =/ aja..

kvällen blir iaf tv tittande och softande =) imorgon ska jag ju vara med nilla! sjuuukt längesen va.. så jävla synd att hon har sålt sin moppe bara =(

förresten.. skriv tips på bloggar som är roliga att läsa. helst såna som uppdaterar åtminstone en gång per dag! =)

helgen blir nog bäst iaf fast att älskling kmr på lördag ist för fredag för hans kusse ska ha konfirmation.. snacka om att jag lackade för det och jag är fan fortf. så lack elr.. men inget jag kan göra åt saken iaf. man ser väl iaf prioriteringen här.. förlåt älskling <3

förresten så kmr jag nog inte blogga från lördag-onsdag/torsdag.. får se ifs men iaf.. jag ska ju ner till älsklingen med honom på söndag så aah.. time will tell =)

är sååå jävla sugen på att gå ut!! ifs är ju gothia ruskigt snart och då kmr fridiisen =D <3 sen så kanske det blir en gång med mona med och emma också ; självklart! <3 efter det är det POLEN =D <3

förresten så är det Stefan <3 Rasmus igen =D så jävla bra! är sjukt glad för det och förresten så visste jag att dom skulle bli vänner igen för det finns INGEN (jag svär!!) som passar så bra ihop som dom två =)

och snällaaaa.. KOMMENTERA :| jag blir tokig snart ;)

puss!


image27

Linda
2007-07-04 @ 21:01:42

den finns här: http://www.bettiesgalleria.com/ men de finns en liknande på kyssjohanna för nästan dubbla priset...

Lillemor
2007-07-04 @ 21:15:20

hehe, om du kommenterar nån av mina bloggar ;)

Suss
2007-07-06 @ 15:39:37

Lillemor: Haha yes jag kan kommentera din blogg =)

Suss
2007-07-06 @ 15:40:01

Linda: Okej, tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0