åker idag! =)

wiie, åker till älsklingen idag! =) ifs är det inte förens kl 3 men ändå haha =P fan jag gick upp vid 4 imorse.. elr ska man säga natt? =P haha iaf så känns det emellertid liiiite onödigt men ändå vafan.. det är bra haha för då kmr jag vara helt cptrött ikv och det är ju bra för då kan jonathan äntligen få sova när han vill utan att jag ska hålla honom uppe! haha =P

aja men iaf så var jag hos tandläkaren imorse.. graaaau gäspade typ hela tiden när jag låg där =P dvs när dom inte pillade i min mun haha.. aja men dom satte in en stoppgrejs för den där grejen i gommen för jag har varit elak och lossat på den =P och sen så spände dom hela skiten =) yes nu känns det verkligen som att allt går framåt! =) ska ha grejen över sommaren och sen så är det inte lång tid kvar tills dom tar bort sakerna på sidorna iaf! =) yes! hihi...

nej fy.. nu är jag alldeles för trött för att skriva så jag ska kolla lite tv nu ist och dricka kaffe =) yummie!

puss!

image18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0