första sommarlovsdagen =)

hade skolavslutning idag.. det var rätt bull faktiskt =/ aja men skitsamma.. kom hem rätt tidigt, typ vid halv 12.. sen dess har jag inte gjort så mkt.. solat bara, hihi.. men nu ska jag typ fixa mig och så för ska iväg vid 5 och festa lite ;)

puuh.. snacka om att det är varmt.. fick till och med flytta ut min fläkt på balkongen så den kunde få svalka mig medans jag stekte =P haha och så har jag ätit asmånga glassar och mer kmr det att bli! aja.. jag klagar faktiskt inte! sommar är ju sommar <3 =)

längtar som aaaaas tills imorgon! ska först till stan och träffa pappa och min styvmamma för att kolla på ostindiefararens ankomst! hörde ngnstans att kungen skulle vara med där men egentligen så bryr jag mig inte om kungen för jag tkr inte om ngn där =P men iaf.. det ska ju alltid bli kul att hitta på ngt med dom för en gångs skull! aja.. sen typ vid halv 6-6 kmr min älskliing och då ska vi typ käka och sen gå på bio - piraterna! =) säg inget om hur filmen är elr ngt! vill kunna se den och vara typ helt neutral innan haha =P aja men sen bär det av hem och sen är det söndag blablabla =P då ska vi väl till stan och hitta på ngt mer.. aja.. får iaf vara med min älskling.. har saknat han så mkt! =(

nej men nu ska jag börja fixa mig lite tänkte jag =) kanske skriver senare om jag hinner annars får det väl bli imorgon om jag nu hinner det då med haha..

puss!

image13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0