god morgon! =)

maah är helt trött och vill sova meeer.. fast det går ju inte för jag ska iväg vid halv 1 och ta tåget in till stan för att träffa emma =) haha har egentligen ingen aning om vad vi ska göra.. vi ville ju gå och bada och sånt men det öser ju ner hela tiden så det är väl inte så mysigt att bada nu haha =P men aja.. stan får duga så länge då =P

och självklart så längtar jag lika mkt efter min älskling efter varje dag som går.. skitjobbigt. känner mig så jävla ensam typ och nästan helt nere.. vi har liksom alltid kul, vad vi än gör.. usch fy så trist det är utan honom ='( <3

men nu måste jag nog iaf fixa mig lite. skriver kanske senare när jag har kommit hem elr ngt..

puss!

bästa ;)

image19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0