hemma igen =)

kom hem typ en timme sen.. var i stan med emma och vi hade det skoj =) fick äntligen träffa henne efter så lång tid och det var ju som vanligt mkt snack ;) hehe.. speciellt om akin =) är verkligen glad för hennes skull nu! =) <3 älskar ju henne så mkt och vårat bråk alltså.. vad var det egentligen? =/ det kändes verkligen onödigt för vad som än händer så är hon en utav mina bästa vänner och jag tycker verkligen om henne! <3

köpte ett linne =) var egentligen inte meningen men haha orka.. jag har ju fått mkt pengar nu och kände att 150 kr inte är så mkt så aah.. det är iaf rosa och så står det ngt på med silvertext och så är det en krona imitten så det matchar ju mina beckis-jeans =) .. det är iaf lite sådär halvrockigt och hett typ ;) hihi.. aja och sen så hittade jag ett halsband på uvx där det är en röd liten jordgubbe och så står det dior i vit text på den.. den var rätt fin faktiskt och jag funderar starkt på att köpa den! 110 kr.. humf.. den påminner ju om jordgubbsklockorna (halsband) som man lätt vill ha och dom kostar typ 400 kr.. fast då får man ju beställa från nätet.. men ändå. kan man inte få en sån klocka så får man väl nöja sig med diorjordgubben! =) hihi..

puss!

image20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0