hemma igen =)

känns som att det har varit så mkt dom senaste dagarna men det har det egentligen inte =P okej jag gjorde ju mkt efter min skolavslutning och sånt men sen så satt jag typ bara hemma och tog det lungt =P det behövs faktiskt också! iaf så stack jag till mona <3 igår väldigt hastigt, haha det var helt oväntat liksom.. men det gick bra och det var kul att träffa henne igen efter så lång tid =) .. men nu återgår jag iaf till det vanliga livet innan jag drar till min älskling på onsdag elr torsdag! =) hihi..

liiite synd är det allt att jag aldrig tänkte på att jag kunde ju gå med mona på nordic party.. fan också! jag skulle sagt till tidigare så hade det nog kanske gått för nu var ju båda sjukt trötta och allt sånt där.. men aja, nästa gång iaf! =)

snälla söta lilla solen KOM FRAM så man kan få göra ngt annat roligare än att sitta vid datorn hela dagarna! =|

jag MÅSTE (!!) förresten fixa sp1 och sp4!! gaaah :|

puss!

image15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0