hemma igen..

jaha så nu har jag iaf varit på en lektion.. haha vi gjorde ingenting. det var ju liksom betygsnack så dom som inte snackade betyg med läraren i typ 5 minuter satt inne i klassrummet och tjatade.. men nu är det iaf bestämt, kåsjön på fredag kväll! ska bli skoj ;) dricka, dricka och dricka.. haha var ju ett tag sen med =)

fick ganska mkt söta kommentarer om mina nya kläder idag =) gulligt, hihi..
fan.. undrar bara vad jag ska göra nu =/ solen är inte framme fast det är ändå sjukt varmt men aja, sola går ju iaf inte då =( och jag har inte läxor ju.. och inget annat att göra heller, humf =/ rätt tråkigt faktiskt.. aja, jag hittar väl på ngt iaf..

när jag väl tänker efter så har jag liksom bara 1 skoldag kvar =) fast den är sjukt slapp och det är ju torsdagen.. liksom, först har vi historia och då ska vi kolla klart på filmen.. sen är det geografi och då ska vi fika ngnstans haha =D sen är det matte och vi ska typ hålla på med sudoku haha! imorgon kmr typ ingen gå  bara för vi har 2 lektioner.. svenska och gympa.. palla?? =/ jag ska iaf vara hemma, hihi..

puss!

image7


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0