kvällstankar =)

haha jag kom nyss på en sak! var inne och kollade runt på bilddagboken och så såg jag bilder från när folk har varit på öland och sånt på midsommaren.. liksom en kille försökte typ desperat övertyga mig att öland är "the place to be" på midsommar och att jag skulle hänga med. okej visst det kanske stämmer att det är gött.. NÄR DET ÄR SOL IAF !? :| haha.. jaja men jag gav mig fan inte och sa ju att sry killen men jag är redan uppbokad med min älskling.. jag kan ju tänka mig att dom fick en hejdundrande fin och torr midsommar där ute i sina små tält elr vad fan dom nu än har medans jag satt i en feting villa med jacuzzi och allt ;) haha rätt åt honom! =P

dessutom vill jag tacka "escadia" för länken till en sjukt bra sida med massor av filmer, serier och musikvideos bla =)

- håller på att ladda ner första avsnittet av sp5 från megaupload men grejen är den att jag tror inte att det är hela avsnittet.. dels för att det känns som att det gå relativt fort och så stod det inte att det var "full episode" på hemsidan där jag hittade länken.. menmen, time will tell!

gosh. är trött, hungrig (har varit det i några dagar konstant!!), uttråkad och ensam.. - för att nämna få saker =P

menmen. ska iaf checka nya videon med timbaland och keri hilson.. såg den förut idag på mtv men då var den typ slut så hann aldrig se ju ifall den blev ngt bra! ;)

förresten!! jag vsste ju att justin skulle komma till gbg nu i veckan. men HALLÅ :| jag tänkte ju inte på att kmr justin så kmr antagligen timba med!! TÄNK ifall dom var ngnstans i stan under dagen elr ngt sånt! herregud. dessutom så hade även pink varit här och fiskat efter en ny mobil! men herregud. sen när blev gbg så hollywood? =D fatta vad grymt det hade varit om man bara hade sett dom helt plötsligt! jag skulle fan ha dött om jag hade sett timba!! =D

jaja nu orkar jag inte skriva mer..

puss!

image17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0