lista

brukar aldrig göra listor men vafan.. denna var roligast av alla jag har sett =P

Favoritväska: min Friis & Company =)
Skostorlek: humf, har 3 olika för olika skor =P 37, 38, 39..
Hårfärg: mellanbrunt typ.. iaf mest av den färgen
Ögonfärg: blandat =P
Favoritfilm: många =P
Favoritskor: nästan alla mina skor är favorit =)
Favoritkaffe: latte =)
Sofi eller Ebba: Ebba förfan! =P
Favoritstövlar: har inga?? =P elr jag vet inte, haha..
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: typ alla mina pengar  =)
Hur många skor har du: ungefär lika många som Paris haha =P
Louis Vuitton eller Gucci: svårt.. men det blir väl antagligen LV <3 =)
Kilklack eller stilett: stilett! =D
TV-program: många, många.. t.ex. Simple Life =)
Drömutseende: nicole <3
Fulaste plagg i din garderob: humf. har nog inget fult =P
Snyggaste plagg i din garderob: nästan alla? =P
Favorittidning: Veckorevyn, Solo, Frida.. and so on =P
Länder du varit i: nästan hela Europa =)
Länder du vill till: USA, Thailand, Turkiet..
Favorithändelse i hela ditt liv: ingen aning =/
Drömbil: Lambo eller en fet (!!) SUV ;)

Vill ha mest just nu..
Skor: många med klackar iaf  (fast jag borde inte..)
Klänning: yesyes =)
Väska: svårt.. LV speedy 35 kanske =)
Jeans: skulle verkligen behövas ett par ljusa och ett par mörka =P .. elr vrf inte ett till par stuprör? =) hihi

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Fendi spybag =)
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: svårt.. men kanske Jimmy Choo =)
Latte / Cappucino: latte =)
Coca Cola / Pepsi: cola..
Paris / Nicole: svårt som satan, men det får nog bli Nicole! <3
OC / Beverly Hills 90210: kollar inte på ngt av det men det blir ändå OC..
Puss / Kram: pussisar =)
Pastasallad / Kycklingsallad: gillar inget =/
Fläkt / solfjäder: fläkt.. då slipper man ju göra jobbet själv haha =P
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci =)

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan?: jaa men nu tror jag ändå inte att jag vill det =)
Snubblat runt i dina klackar?: haha mja i början, men inte nu! =D
Varit avundsjuk på någon?: yes.. men vafan.. samma som första =P
Hatat någon?: haha måånga gånger =P
Velat rymma och skaffa nytt liv: ja vem har inte velat det ngngång? =P

puss!

image4


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0