nattinatti..

h så var det kväll.. klockan är halv 11 och jag är faktiskt helt sjukt trött. pluggat ASMKT idag ändå och pressat sol hela dagen också.. lite stolt är man allt =) hihi.. och brännan, ohja.. den blir bara finare och finare =) så nästa gång jag ska sola (antagligen imorgon!) så blir det rygg tror jag =) .. samma sak där, kmr ligga hela dagen igen haha..

pratat med mario har man gjort också =) det är bra, han får mig att glömma vissa saker som jag absolut aldrig vill tänka på igen.. tack =) <3

men älskling är ju ändå den bästa, självklart =) ♥ - längtar så sjukt mycket tills lördag för då kmr han ju =) wiie..

är sååå trött iaf.. måste få sova känns det som.. gaah, och ändå sov jag typ tio timmar inatt.. humf =/

haha och nu rev jag mig själv på näsan =P snacka om att jag är nanig.. gjorde ifs rätt ont ='(

nej nu orkar jag inte sitta här mer.. sängen kallar! nattinatti..

puss!

supermario! haha =D

image5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0