sista skoldagen! =D

Godmorgon!

jag hann aldrig skriva ngt igår för att jag och mam drog till stan och sen hem till min brorsa för att hälsa på dom första gången på 3 veckor eftersom att han och hans tjej var i thailand =) fick sjukt mkt saker, inte bara av dom utan från mam med för jag behövde faktiskt, hihi =P aja men nu har jag ju iaf fixat mer kläder precis som jag ville =)

har mer skumma saker som har hänt angående min granne.. allvarligt talat, igår på morgonen så satt jag ute på balkongen och käkade frukost.. och helt plötsligt hör jag ngn skrika ashögt.. fast.. det var mer som stön typ =/ och då fattade jag ju.. dom är ensamma hemma och aah, dom hade helt enkelt sex =/ .. men förihelvete, STÄNG balkongdörren idioter!! gaah man vill fan INTE höra sin grannar ha sex.. så jävla äckligt =/ =P

förresten så är det sista skoldagen idag och det blir typ softardag =) har skolavslutning imorgon och det slutar ganska tidigt ändå och det är ju bra för då har man hela dagen framför sig =) och på kvällen blir det typ fest och sen på lördagen kmr min baby =) <3

nej men nu måste jag iaf dra.. måste fixa till det lilla sista innan bussen som går kl 9 =)

puss!

image10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0