sometimes you just feel left out
jaha detta var ju kul.. jag kan ju egentligen skriva det här för ingen av dom två som det gäller läser nog denna bloggen iaf.. aja men två utav mina bästa kompisar skriver saker om varandra och gör bilder och shit.. utan mig. jag nämns liksom ingenstans? =/ okej jag vet typ ändå att ni "älskar" mig men det känns ju fortfarande inte kul.. känns ju som att ni har glömt av mig. humfhumf =/ man märker ändå på ett sätt vilka ens kompisar är.. =/ fattar inte ens hur det blir såhär?? jag har fan inte sagt ngt om ngn.. jag har bara varit mig själv hela tiden och varit schysst mot er.. aja skitsamma.. orkar inte bry mig om sånt här längre =/

har inte orkat skriva här på några dagar heller för jag har typ haft "fullt upp" (eller inte =P ) iaf får jag skärpa mig lite nu hehe.. ska typ kolla på simpsons nu så jag har inget mer jag vill säga..

saknar dig älsklingen.. vill bara vara med dig och ingen annan.. tycker om dig så! <3

puss!


image14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0