sommar, jordgubbar och tjuvlyssning =P

när man sitter på balkongen och njuter av värmen och sina jordgubbar så kmr plötsligt grannen ut på deras balkong och snackar med sin styvson som står nedanför.. och gissa vad dom pratar om.. jo nämligen spelet wow.. liksom okej, jag kan förstå lillkillen.. han är kanske 14 elr ngt sånt.. men hans styvpappa bara tjatar och tjatar om spelet och när jag väl sitter och lyssnar på detta så känns det som att han kan en hel del.. herregud.. han är kanske ngt runt 40 år.. okej visst, jag kan inte förbjuda folk att spela men haha.. att han spelar wow chockade mig faktiskt! han är normalt sett ganska elak (iaf vad jag har märkt) och allmänt konstig.. och så får man inte glömma att han är typ världens besserwisser.. jag tkr INTE om honom iaf! usch =/

aja tjuvlyssning är iaf enligt mig skitkul =P och det funkar ju speciellt bra på sommaren haha.. ända problemet är att här där jag bor får man ju alltid höra ganska saftiga elr sjuka saker men egentligen så gillar jag det inte för det är ju inget som berör mig.. aah, livet är allt bra konstigt.. speciellt mina grannar =P

nej nu hade jag väl inte så mkt mer att säga.. sitter mest och uppdaterar mig om kändisarna. finns inget bättre att göra just nu.. sitter och suktar efter nya kläder med.. och så längtar jag bara tills jag får fixa mig sådär somrigt fin och ta på mig mina hilton-glajjor =) måste fixa ett par richie-glajjor med, hihi! fast jag tvekar på ifall jag kmr se "bra" ut i sådär stora men det får man väl se när man har testat ett par snygga med! =P

puss!

finaste =) <3

image9




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0