timbaland <3

just coz i loooove him =) han är så jävla grym! speciellt nya låten med keri! =) liksom fan varje gång han gör en låt tillsammans med en annan artist - allt blir så jävla ball bara =D


haha förresten så håller min lilla knasboll till hund på med att hoppa runt från våra två fåtöljer till soffan haha =D det är assött när han gör så! =)

iaf så är det onsdag imorgon och jag är sjukt glad för det!! då är det ju inte alls lång tid kvar tills torsdag och tills jag får träffa min älskliing =) <3

men cpcpcpcp på alingsås tandvård för jag måste gå upp typ 6-7 elr kanske även tidigare på torsdag för neeeeej det går ju liksom inte alls att byta tiden! grrr.. blir så jävla arg på dom! jag hade liksom bokat en ASBRA tid skitlänge sen som var idag kl 13. men neeeeeeej för då passar det inte cptandläkaren för hon får bara jobba 4 dagar i veckan på förmiddagarna så dom ger mig en helt cpig tid på torsdag morgon 8:10 - kul!? och det säger dom så jävla sent så när man väl får tag på slynorna för att kunna ringa och kolla om man kan ändra så har dom inte en tid förens i september!!!! :| snacka om att jag fick ryck i telefonen på henne elr haha... men vafan, jag måste liksom ta denna tiden nu på torsdag bara för jag har tandställning och man kan ju inte vänta tills september med att spänna den! morr på dom! =( liksom KUL att jag ska åka dit skittidigt och sen så hem igen kanske och typ packa elr ngt för att sen åka buss och sen vara uppe hela cpiga dagen! grrr.. kmr vara ASTRÖTT när jag väl träffar älskliingen.. får väl typ knarka kaffe elr ngt =P haha det ska jag fan ta och göra!! =D fan vad kul haha.. inte =(

förresten får jag RYCK på timbas låt för den är såååå äckligt bra! hoppas dom gör en video som är kung över allt! =D

ladda ner den om ni inte har hört den!!! - Timbaland ft Keri Hilson - The way I are

puss!

image17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0