usch =(

har kommit hem från älsklingen <3 nu.. kom hem igår vid typ 12 på kvällen kanske.. och ni anar inte hur jäävla arg jag blev på den jävla bussen och tåget!! gaah.. bussen var (som vanligt) försenad till halmstad.. iaf så klagar jag inte på det sättet för då fick jag ju vara med min älskling lite till men ändå.. iaf så åkte den typ en kvart senare och vanligtvis brukar bussarna hinna till gbg senast 21:05 ist för 21:00.. så då hinner jag alltid med tåget 17 över.. men denna gången så kom bussen fram typ 13-14 över och den ställer ju sig på andra sidan terminalen.. inte en jävla chans att man hinner springa i klackar med en fet väska hela vägen bort till tåget hem =/ iaf så försökte jag gå lite fortare än vanligt. men fan.. sen så när jag nästan är framme så ser jag att det står 21:17 på skylten.. alltså är tåget fortfarande kvar fast att klockan kanske är 20 över :O men fan också. jag hinner liksom inte ens tänka över ifall det är värt det att börja springa som fan och kanske hinna förens texten försvinner och då har alltså tåget precis stängt dörrarna och börjat åka.. gaaaaah :| så nära så... fan också! sen blir jag typ arg och ledsen på mig själv för att ifall jag hade sprungit lite hela tiden från början så hade jag fan hunnit för tydligen så var tåget lite försenat.. fan!! jaja men jag testade att ringa till pap och fråga ifall han kunde hämta mig och köra hem mig (mam och pap bor inte tsm) men han hade tydligen druckit typ öl och sånt och då går det ju inte =( jag smsade tillochmed stefan och frågade om han var i stan med bilen så han kunde köra hem mig men det var han inte utan han var vid blå huset som typ ligger 3 min ifrån mitt hus!! =( så det blir iaf till att vänta på stationen i typ en timme.. SKITTRÅKIGT!! plus att jag var jätteledsen för jag saknade min älskling så jävla mkt så jag kunde nästan ha dött! ='( fyfan.. det var den jävligaste kvällen på länge... hoppas verkligen att man aldrig ngnsin får uppleva ngt sånt!

jaja iaf så ska jag äntligen få träffa min honey emma imorgon! <3 =) hon har ju varit i turkiet nu och träffat akin och allt =P massa bilder har jag ju redan sett på bilddagboken.. men iaf.. hon har ju inte berättat allting för mig än så det ska bli kul! =)

längtar så otroligt mkt tills älsklingen får semester! =) vi ska vara med varandra ASMKT då fan! haha =D och den 5e augusti verkar det bli polen <3 för min del! ;) yeees =D hihi

ska iaf äta ngt nu och sen blir det väl till att sova! - utan älsklingen ; det värsta som finns ='(

puss!


du är bäst, jag lovar! tycker om dig mer än ngt annat! du är bara min, miin! ingen ska få ta dig ifrån mig! <3

Suss <3 Jonathan
image8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0