11 september..

Mm, idag var det faktiskt 6 år sen usa attackerna =/ Fyfan.. Det var riktigt hemskt.. Vem fan i hela helvete kan leva med att ta så många personers liv!? Jag förstod inte hur man kunde göra något så hemskt då när det hände och jag förstår faktiskt fortfarande inte det!

Idag hade vi fan visning igen förresten.. Snacka om jobbigt. Hoppas nu att dom drar upp priset annars så byter vi faktiskt mäklare! Gaah, blir så arg på henne med för hon vill liksom redan skriva kontrakt imorgon. Vi har inte ens fått reda på budet ju!? Jävla pengakåta jävlar. Det är vad mäklare är. Gaaaah..

Och vad fan är det Britney håller på med då!? Hennes stora comeback blev istället hennes stora fiasko! Jag har sett framträdandet och det SÖG! Hon var helt otränad, kunde typ inte ens mima låten och det var faktiskt sjukt många gånger hon typ bara stod där eller gick 2-3 steg. Hon kunde inte ens behålla sin akryl/tipp-nagel på! Den kändistäta publiken såg liksom helt uttråkade ut. Dessutom var inte låten något speciellt. Jag hade faktiskt större förväntningar. Herregud, hon kan nog lämna plats åt andra artister nu. Hennes glansdagar är över. Faktiskt.

Jag planerar på att färga håret dessutom. Wiewie, ska bli mer åt det blonda hållet nu.. Vill inte ha sådär plastic blont utan helt enkelt lite ljusare bara.. Sedan så färgar jag faktiskt nog underhåret mörkbrunt. Jag har ju redan haft så men det skadar väl inte att satsa mer på det nu? Man såg ju inte så stor skillnad förut men nu ska man fasiken göra det! =)

JUST IN! Tydligen så har Owen Wilson försökt att begå självmord!? Eeeh okej.. Han har ju typ spelat in hur många filmer som helst.. Han har ju pengar och vadå.. Han verkade väl inte vara så olycklig!? Han vägrar liksom rehab också!? Vart är Hollywood på väg egentligen!? =/

Puss!

SHITNEY!

image42



image43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0