Ännu en dag har gått...

Jodå, idag har jag faktiskt varit rätt så duktig. Pluggat matte cuz im so, so, soooo far behind! Och det suger rejält. Fan. Jag har precis börjat fatta dom där jävla träddiagramen och börjat tycka det är kul men så kommer något i stil med "rutnät" och så har de andra i klassen börjat sakta men säkert på kapitel 2. Fan också!

Älsklingen är faktiskt i Lund nu och jag är såååå jävla avis! Jag gillar faktiskt Lund något så otroligt mycket. Dessutom så ska han köpa platt-tv och jag vill vara med! Fan. Jag saknar honom! ='( Hoppas verkligen vi ses nästa helg, annars står jag inte ut!!

Aja, egentligen så har jag inget speciellt att skriva. Min syster och hennes pojkvän kollar på film nu, En djävulsk romans. En av mina favoritfilmer, jag typ kan den i huvudet. Dessutom så får den mig att tänka på hur det var förut för mig. Herregud. Ibland saknar man faktiskt den tiden. Konstigt ändå. Men jag är iaf sjukt mycket lyckligare på riktigt nu med baby! Förut var allt bara "fejk-lyckligt". Men aja, nu ska jag inte skriva mer om det. Allt blir bara skumt då. Skitsamma. Filmen är iaf bra.

Puss!

Jonathan Elmgren  - Jag älskar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0