Äntligen! =D

Åååh fan ja, ÄNTLIGEN är typ naturkunskapsrapporten klar!!! =D Jag har bara inledningen och slutsatsen kvar, det får jag ta imorgon i skolan med Michael, hehe =P Men iaf, det jobbigaste är klart! Näringsväven och artlistan! FAN vad glad och lättad jag är nu! =D

Dessutom så är det Torsdag och jag åker till älsklingen imorgon, wiiie!! Det ända som är lite jobbigt är ju att jag måste åka in till stan nu med tåget efter 4 och möta min brorsa och mamma för sen så ska vi åka och kolla på en till lägenhet. Den vi kollade igår var asfin fast det blir nog inget med den bara för att det kommer typ antagligen bli för dyrt..

Eftersom jag var så arg igår på kvällen när jag bloggade så sa jag aldrig att jag körde min brorsas bil igår på parkeringen utanför IKEA typ =P haha.. Det var så jävla sjukt ball! Jag har typ inte kört innan själv så jag var verkligen förvånad över att det gick så bra och att det var ganska lätt =) Ifs så har han automat men ändå, hihi! =) Så nu ska jag tvinga älsklingen att köra bil med mig! =D

Mja, nu ska jag kanske äta något snabbt eller så och sen så ska jag typ gå..

Puss!

image53

Robinnnnn
2007-09-24 @ 23:34:06

oh my f*cking god! =P susscutiiiieeeee <3

Suss
2007-09-25 @ 08:51:14

hahaha whaaaaaat!? ;)

Robinnnn
2007-09-25 @ 10:02:09

look at you... can't understand the text but i DO understand that picture! =P.. how hot can a girl be (A).. well.. THAT hot haha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0