Findus! <3 =P

Nu skulle jag egentligen ha varit i skolans källare och haft lektion. I självförsvar.. Men nejnej, istället sitter jag här och typ tråkar. Gick inte för att jag är fortfarande lite sjuk så det känns inte precis bra att jag ska behöva anstränga mig jättemycket och sen kanske även bli ännu mera sjuk! =/

Lade mig dessutom ganska sent igår natt så jag har varit jättetrött hela dagen typ. Men herregud. Först nu insåg jag att klockan verkligen är halv 7. Snart är den liksom 8 och sen så är den 10 och sen så ska man sova =/ På ett sätt gillar jag att tiden går så fort bara för då känns det som att det snart blir Fredag så jag får träffa min älskling igen! =) Det är verkligen det bästa som finns typ.. När man ses och sen så skiljs man åt på en Söndag och tycker verkligen att det är skitjobbigt men ändå så vet man att man ses om ungefär 5-6 dagar =)

Skriver nog mer senare.. Redaktionstid och klassfoto imorgon! =)

Puss!

Ungefär såhär roligt har jag nu! =P

image51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0