GOD MORGON!

Skulle egentligen haft vandringsdag idag i skolan. Men jag orkade inte. Det är tydligen långt att gå runt Häcksjön. Jag vaknade faktiskt först vid halv 7 men somnade om igen och sen vid halv 9 hade jag ändå missat bussen så det fick bli Voice på kanal 5 med Carolina Gynning ist! Hon är så jävla sjukt ball!

Så nu ska jag typ dricka morgonkaffe och så ska jag faktiskt införskaffa mig några böcker! Jag läser typ aldrig böcker men om jag köper böcker av personer som jag är intresserad av så kanske jag kommer att läsa! Så det får bli några av Paris, Nicole's bok (tror att det ifs bara finns på engelska men det kanske inte gör ngt?), Carolinas ena bok "Ego girl" och den tillsammans med Alex Schulman! =)

Jag ska faktiskt ta bort mina akryl naglar idag tror jag! ='( Har haft dom över en månad nu och jag tänker absolut INTE lägga 400 kr på att fylla på dom.. Hellre gör jag sånt i Polen där jag skaffade dom för ENDAST ca 100 kr ist för 800!!

Jaja, men nu ska jag dricka kaffe och kolla på tråkiga morgonprogram!

Puss!

image40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0