Godmorgon!

Jappjapp. Ni ser rätt. Jag är uppe klockan halv 11 på en studiedag. Ja, faktiskt så gick jag till och med upp halv 9 bara för att ringa älskling på hans rast på jobbet. Cute va!? Fast jag känner att det är oerhört jobbigt nu. Jag orkar inte sätta igång med något så därför sitter jag bara här eller i soffan och degar.

Ska iväg senare idag vid 4 ungefär till min brorsa för att färga håret och även sova över där! =) Sen så kommer älsko på Lördag typ runt 3 så jag möter honom i stan! Mys, mys, mys <3

Men jag är fortfarande helt död just nu, det är verkligen ingen idé att gå och lägga sig igen. Jag har faktiskt saker jag måste göra men jag är helt enkelt för lat för att börja.. Ingen större skillnad då..

OCH!! Jag trodde att den där jävla naturkunskaps rapporten skulle vara inlämnad igår men vi hade ju förlängt tiden till nästa vecka någon gång! =D Okej, ja jag vet att jag ändå kommer sätta igång med den typ dagen innan inlämning men ändå. Jag slipper iaf stressen just nu, skönt! =)

Nej, nu ska jag faktiskt gå och duscha. Typ.

Puss!


Min favorit <3

image50

jonathan!
2007-09-14 @ 19:39:24

love ya!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0