GODMORGON!

Fortfarande sjuk. Det har knappast blivit bättre. Eller jo okej, lite då. Sitter och kollar på Gilmore Girls och dricker te. Det kan faktiskt vara rätt mysigt att vara sjuk ibland! =) Funderar typ på ifall jag ska gå och köpa något gott sen.. Får se ifall jag orkar..

Idag är det Söndag. Åh denna tråkiga Söndag. Dom är ju nog värst. Fast nu i veckan kommer jag knappt gå till skolan liksom. Jag är sjuk så jag kommer nog inte kunna gå imorgon och dessutom så ska jag till tandläkaren i Alingsås och spänna tandställningen så jag kommer knappt kunna äta sen =/ Och på Tisdag-Onsdag åker klassen till Kinnekulle på typ klassresa och då kommer jag inte heller följa med och så har vi Torsdag och då kommer jag nog faktiskt att gå.. Vi slutar ju ändå vid 2 så.. Och sen så är det studiedag på Fredag! GÖTT! =D Snacka om att veckan efter kommer vara dubbelt så jobbig =P

Och om en vecka får jag träffa min älskling! =D Längtar så sjukt mycket till det! Saknar ju honom! ='( <3

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0