HEMMA!

Var hos älsko i helgen! Vi hade det riiiktigt mysigt! Hans lägenhet börjar äntligen ta form och hela lägenheten ändrade stil med den nya färgen! Det var sådan modern typ sand färg ungefär.. Så nu ska han börja dra ut golv och sen så lägga klickgolv. Typ liknande parkett/vanligt trägolv och i hallen blir det nog svart golv som ser ut som klinkers. Fast det är inte klinkers utan något som börjar på L... Kommer inte ihåg vad det heter, iaf så det inte kallt som klinkers. Längtar så mycket tills allt är klart och han börjar flytta in.. Alla möbler finns ju typ redan, det är väl mest småsaker nu. Vi köpte dessutom soffa.. Stefano från Chilli! =) Asstor och sjukt mysig! Det är en sån med divan eller vad dom heter, iaf en sån som man kan ligga ner på ena delen. Kommer iaf bli jättefint! =)

Idag hade jag dessutom en sån där ångest dag. Helt seriöst. Det var den värsta på länge! Jag orkar verkligen inte bara gå i 2an! Tänk liksom om man gick 3an nu.. Då är det bara lite mer än ett halvår kvar tills studenten och då får man göra vad man vill! Dessutom så är inte skolan lika tung då.. Är jag och baby tillsammans efter min student så kommer jag verkligen inte tveka det minsta utan jag flyttar ju till honom på en gång då! =P Längtar jättemycket.. Vill att allt såntdär ska hända nu, nu, nu!!

Mja, nu känner jag mig väldigt typ trött. Fast jag boooorde plugga matte. Men jag vet inte, jag ska ju ändå inte ha lektion förens på Torsdag och jaa, sååå mycket efter ligger jag faktiskt inte. Men aja, får väl se, hihi..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0