IDOL 2007!

Wiiiiiiiie snart börjar det! Jag älskar att kolla på Idol när det är auditions. Typ inte sen, menmen.. Och idag ska dom ju till Borlänge. Ifs är väl inte folket så roliga där men man får väl hoppas på det bästa :)

Har ändrat banner nu. För dom som inte vet så hade jag Nicole Richie - "i pay someone to live for me!" förut och nu är det då Lindsay Lohan :) Tänkte ha svart-rosa toner så ja, därför har jag ändrat bakgrundsfärgen med!

Men! Det saknas fortfarande en sak och det är fler läsare! Okej, min blogg är väl inte precis rolig men den kommer ju bli bättre och bättre. Speciellt om ni skriver och säger vad ni vill läsa om t.ex eller bara kommenterar allmänt! Sprid vidare bloggen dessutom!

Mja, ska nog gå och duscha nu så jag slipper göra det senare ikväll. Ska faktiskt sova tidigt idag (försöka) för jag ska ju till skolan imorgon. Fast det är ju bara en dag från kl 8:20 till 14:00 ungefär :)

Puss!

Give me your look! <3

image49

JAPSI
2007-09-26 @ 18:29:52

du är redan lik henne :)

Suss
2007-09-27 @ 20:55:33

Japsi: Hehe tack så mkt =) Även ifall jag inte tkr det spec mkt men aja, hihi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0