JÄTTEkul dag! =D

Wohoooooooooooooooo den här dagen ÄGER!!

Elr inte =) Tänkte dra ut men jag är ju fortfarande sjuk så naah, är hellre hemma och försöker bli mer frisk då! Jag har nyss kollat på TSL säsong 2 - 3 avsnitt i brist på annat kul på tv.. Jag bara älskar dom! =) Så jävla sjukt balla.. Kan man inte få byta liv mot det livet dom hade förut!? Nu är deras liv faktiskt inte liiika kul men jaja..

Hejhopp vi ska tydligen inte flytta nu heller dessutom!? Jag blir helt sjuk typ. Mäklaren var helt cp så typ hela min familj ba nej vi ska ha mer pengar för huset, haha! m2 SUGER! Bara så ni vet ;)

Just nu väntar jag på att älsko ska ringa.. Fan vad seg han är =( Den där jävla fotbollsmatchen liksom. Jag har inte kollat ngt på det men kollade bara typ resultaten då och då. 0-0.. HAHA Sverige och Danmark suger! Jag sa ju liksom inte att den matchen skulle bli roligt, lala jag älskar när jag har rätt! =)

Nej nu ska jag faktiskt göra något annat. Jag dör av tråkighet och då kommer jag bara skriva massa annat oviktigt strunt här ju..

Förresten, mina akrylisar är borttagna nu! ='( Jag har ganska fula och upprivna naglar nu dessutom men jaja det fixar jag väl imorgon eller ngt! =) Och så har jag faktiskt ont i min högra tumme bara för den nageln har upprivet ända ner till 3 lager =/ Ajaj..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0