KLASSFOTO!?!?! :|

AAAAAAAAAHHHH börjar få sån jävla ångest nu!!! =/ Jag har INGEN aning om hur jag ska se ut imorgon, vad ska jag ha på mig och hur ska jag ha håret!?!?!? Liksom ifall jag använder locktången eller krustången så kommer det försvinna under dagen eftersom vi inte ska ta kort förens kl 14:50!! Herregud, herregud.. Ångest! Jag hatar det ordet.. Var man tvungen att ge själva ångest känslan ett sådant ångestladdat ord!? Haha okej, det där lät konstigt men jaja.. Så är det faktiskt! And I DON'T like it för en gångs skull.. AH =/

Skriver imorgon! Ska dricka te nu och sen duscha - jag ORKAR inte! =(

Puss!

Krister
2007-09-17 @ 23:50:29

Tråkigt när man inte ser massa bilder :D samtidigt som man läser =D hihi, aja det går nog bra ska du se.. puss på dig.. hörs väl.. länge sen ;P

Suss
2007-09-18 @ 12:01:41

Haha amen om det är bdb du menar så suger ju den sidan SJUKT mkt, haha =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0