LÄS & KOMMENTERA!

Förlåt för att jag ljög igår! Jag gick faktiskt ner till mitt rum vid 3 tiden som jag skrev, men jag la mig inte i sängen förens halv 5. Haha.. Tänkte faktiskt ringa till älsklingen vid halv 6 då han går upp för att jobba, men jag orkade inte ligga där i en timma och inte ha något att göra. Iaf så somnade jag och vaknade inte förens 12. Så nu har jag suttit här i två timmar och inte gjort ett skit. Tråkigt!

Vill färga håret på Fredag.. Men jag vet inte ifall det är så jävla smart faktiskt. Om älsklingen kommer så har jag mycket att göra och dessutom så om jag ska färga det så ska jag ha hittills en eller två färgburkar med blont och en med mörkbrunt till underhåret. Kommer liksom ta typ hela dagen. Hon som färgar mitt hår är min brorsas flickvän Moi, och hon jobbar ju säkert..

Aja, får väl se hur det blir. Skriver nog sen med. Ska typ sega ännu mer nu. SEGT! =P

Puss!

image45

fFliKkanKalasiDA
2007-12-16 @ 00:49:07

vet i fasen va ja ska skriv x) puss på dii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0