LIKSOM LÄS!!

Herregud. Klockan är halv 3 och jag är typ inte ens trött. Okej, lite kanske. Men inte så trött att jag vill bara kasta mig i min säng och sova! Jag har suttit uppe nu i flera timmar och försökt fixa med min blogg. Har dock bara ändrat profilbilden en aning och lagt till en räknare. Jag tänkte göra mer men blogg.se kan tydligen inte hantera alla mina ideér så resten gick helt enkelt inte att ordna. Lite synd faktiskt. Men aja, jag antar väl att min design är rätt okej ändå.

Och nej, jag har inte bara haft 2 besökare totalt som det står nu för tillfället. Utan det är det att jag lade in räknaren nu på natten så det är inte så många som läser bloggar då liksom, hehe.. Men ja, det kommer väl öka. Hoppas jag..

Jag tror faktiskt ändå att jag ska gå ner och lägga mig. Vet inte ifall jag somnar men man kan alltid försöka iaf. Liksom, vad fan ska jag ha och göra på internet nu!? Alla sover ju så det finns ju ingen som precis bloggar eller lägger upp bilder på bilddagboken..

Puss!

Natasha Galkina - skulle ha vunnit!
image42

    
image43

Madeleine
2007-09-12 @ 15:30:36

Jag tycker också mer om Natasha än om Janelle eller vad hon nu hette...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0