Redaktionen

Är i skolan nu. Skojskoj, elr inte =/ Nästan alla i klassen är i aulan och lyssnar på barnombudsmannen (kvinnan =P) Jag stack fan upp bara för att jag är faktiskt tvungen att göra klart mitt personporträtt. Okej, det är inte precis det finaste eller det bästa men whatever. Nu pallar jag inte bry mig mer om det. Ska bara ha en rubrik och sen är jag klar =)

Och jag kommer fan ha världens bull helg! Älskling kommer inte till mig.. Får väl bli typ en softar helg eller något.. Men ändå. GAH jag vill vara med dig! Det är faktiskt det bästa som finns. Du är mitt allt, älskar dig! <3

Skriver kanske sen när jag kommer hem. Det ända som är gött idag är att vi slutar 14:20! Inget annat. Finns fan inget som är bra. Jo en sak! Min blogg. Den börjar arta sig va!? ;) Jag har faktiskt lärt mig mer och jag ÄLSKAR att pyssla med den.. Förutom när det inte funkar!!

Jag har typ insett att jag inte vill förstå att det är slut med TSL.. Jag har ju fortfarande avsnitt 9 & 10 kvar av sista säsongen.. Förlåt, jag SKA se er. Fast jag är rädd för att inse sanningen och förstå vad som har hänt! </3

Okej lite överdrivet, jag vet!!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0