SEEEGT =/

Maha.. Jag har JÄTTETRÅKIGT :| Väntar på brorsan med så vi kan åka någon jävla gång och handla. Jag börjar bli sådär jobbigt godissugen igen! Dessutom så ska jag kolla på en rad olika program ikväll och då behöver man kränga! Jag ska typ växla mellan Idol & Top Model, fast det blir nog Idol eftersom det är i gbg och där känner man ju igen många! Top Model kan man ju kolla på repris. Jag bryr mig inte vem som åker ut utan det är Nicole & Paris jag vill se och dom skulle tydligen vara med i detta avsnittet! =) Jaja, och sen så kl 9 börjar ju Heroes på kanal 5! Jag har ju redan sett några avsnitt men det skulle vara kul och MYCKET enklare att se det från början så man fattar allt dessutom =P

Älskling, kom och mys med mig ikväll.. Saknar dig ju! <3

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0