Skola & hjärnskakning =/


Mm, hade självförsvar igår på IV-valet.. Självklart så tycker jag att det är sjukt kul men ajaj =/ Vi skulle träna fallteknik och så först så satt vi på huk för att vi skulle få in tekniken. Det var en tjej som var sjukt nära mig och först så gick det bra men helt plötsligt så råkade hon slå till mig mitt på huvudet. FAN SÄGER JAG BARA! :| Ont elr!? Man skulle liksom smälla i armen ASHÅRT i mattan men den träffade mitt huvud ist så jag typ dog. Sen så ramlade jag fel 2 ggr och det gjorde det hela bara ännu värre =/ Och sen igår har jag haft ont hela tiden. Så fort jag böjer mig ner eller lutar mig bakåt så känner man typ sån kolsyra liknande sak i huvudet och jag kommer ihåg när min brorsa fick hjärnskakning så hade han precis samma sak =/ hjälp typ.. Aja, jag dog inte inatt iaf =)

Menmen, sitter i skolan nu med min hjärnskakning och skriver en artikel. Går väl helt okej fast jag trodde att det skulle gå åt helvete =P Jag ska nog bara göra klart artikeln fort och sen göra layouten i indesign och sen drar jag nog. Gör ont heeeeela tiden ='(

I miss my baby! Vi hade en superduper mysig helg och fan. Det bästa hände! =) Vi har faktiskt sagt älskar dig till varandra! =D =D =D <3 <3 Och jag har verkligen tänkt på det i flera månader! Iaf så har jag sett hans lägenhet och det ska nog bli bra! Han ska bara börja måla om och så, sen ska jag hjälpa till med alla möbler och sånt =)

MEN NU MÅSTE JAG FAKTISKT FORTSÄTTA MED DET HÄR JÄVLA PERSONPORTRÄTTET!!!!!!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0