Skolaaaaaaan....

Eeh fan.. Sitter i skolan nu och helt död. Allt är så jävla segt. Vi ska ha engelska fuck snart och vi skulle liksom ha skrivit färdigt våra typ mini uppsats och ni tror verkligen att jag har gjort det eller!? Man fick ett ämne och så skulle man bara hitta på en historia till den.. Mitt ämne var "Hur jag uppfann turkisk peppar.." Ni vet det där godiset, aaaargh vad svårt! Aja, iaf så är den inte klar och läraren kommer typ bli värsta sur. Bra Suss, lyckat Suss, tvåan går ju bra Suss. Ääh, fuck it!

Min syster kommer idag =) Fast hon kommer inte stanna så länge =/ Trist.. Hon har ju varit i Norge (nej, hon har inte jobbat där) en vecka ungefär där hennes pojkvän även har varit i typ en månad. (Ja, han har däremot jobbat).. Hon har liksom typ bara 2 veckors ledighet så ja, hon åker väl hem till helgen =(

Och dessutom så vill jag resa med min älskliing någonstans nu! Fatta hur gött det hade varit, bara ta ledigt från skolan och dra någonstans! =)

Aja, jag ska nog inte skriva mera nu för då blir det bara massa onödigt skit. Jag kommer inte ta upp Word och börja skriva på min engelska uppsats och vara duktig. För jag är inte sådan. Jag är inte duktig. Faktiskt.

Puss!


image54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0