Tråkig jävla dag..

Okej, denna dagen var inte precis rolig heller. Iaf bättre än igår menmen. Åkte till tandläkaren förut, det gick väl bra. Sen så kom jag hem och typ sov till halv 7 =P

Ska kolla på Mean Girls snart med! =) Så sjukt bra film. JAg är en riktig sucker för amerikanska high school filmer! Speciellt med Lindsay Lohan..

Usch.. Ge mig min älskling! ='( Vill ha honom här! Hoppas som FAN att vi ses i helgen. Gör vi inte det så har det liksom gått över 3 veckor sen senast och det pallar vi inte!

Helt seriöst. Jag har ingen jävla aning om vad jag vill skriva. Känner mig inte ens på något speciellt sätt. Jag bara finns liksom. Punkt slut typ!?

Puss

image41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0